هیئت جوانان علمدار تنکابن

باسمه تعالی

باعنایت به فضل پروردگار متعال و مدد ائمه اطهار(ع)، گروه فرهنگی علمدار شهرستان تنکابن، در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، در فروردین 1389 تأسیس شده و اقدام به فعالیت نمود.

ترویج اصول اعتقادات شیعه، معرفی سیره ائمه اطهار(ع)، ارتقای سطح آگاهی مخاطبان در مبحث مهدویت و ظهور موعود(عج)، آشنا کردن مخاطبان با چرایی ضرورت ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات رهبری، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از جمله اهداف این گروه می باشد.

طراحی و تشکیل واحد دفاع مقدس، هیئت جوانان علمدار، شاخه دانشجویی، مجمع قرآن و حدیث و واحد بانوان به عنوان بخش های پایه، بسترهای لازم را در این گروه جهت فعالیت در زمینه های مختلف، برای رسیدن به اهداف، فراهم نمود.

وبلاگ گروه فرهنگی علمدار، که پلی برای تداوم ارتباط علمدار و مخاطبانش محسوب می گردد، آمادگی خود را جهت دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما بزرگواران اعلام می دارد.

انشاالله با تأسی از علمدار کربلا(ع)، سرباز خوبی برای امام زمان خویش باشیم.

یاعلی مدد


شماره پیامک: 50002691005

پست الکترونیک: heyat_alamdar@mailfa.com

کانال تلگرام: http://www.telegram.me/heyat_alamdar

صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/heyat_alamdar



گروه فرهنگی علمدار تنکابن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.